Pages

Friday, September 3, 2010

^_^ -_-' :')

biar kecewa+remuk+sakit+pedih+terkilan,kita tetap hamba Allah yg mempunyai tanggungjawab....:)
serahkan sahaja pada Ilahi andai sudah menemui jalan buntu...jgn ada yg melakukan perkara yg terkutuk atau dilaknat Allah..


saya pernah menyayangi insan ini..tetapi saya dikecewakan..dia beri harapan..tp harapan palsu..saya terkilan..
tapi inikah balasan utk dosa saya sebelum ini?:'(

cinta saya xlg dihargai..dia pergi selepas bertemu dgn 'si dia' yg lbh sempurna...tp dia xpernah mengaku..saya tahu...kamu cari dia kerana dia lbh hebat kan..terima kasih..pergilah...

setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya..InsyaAllah ade kebahagiaan yg menanti...tp bila?saya menanti kebahagiaan itu..:)

andai cinta itu bkn milik saya yg sebenar,saya Redha..saya izinkan ia berlalu pergi..tp jgnlah ia terjadi lg..tabahlah wahai hati...

Maaf kalau kamu terasa hati sbb saya xblh nk mesra seperti dulu lg...xblh nk jd kwn kamu mcm dulu...kenangan dulu byk sgt yg kamu bg...cubalah jauhkan diri..beri saya peluang nak lupakan semua kenangan dan kamu...tp kamu tetap muncul..tlg lah...i can't forget u 'f'...
how dare u!


Ya Allah,andai dia tercipta utkku,tetapkanlah hatinya dgn hatiku..titipkanlah kasih diantara kami...dekatkanlah dia dgnku...Rahmatilah kami dgn RedhaMu...

No comments:

wohoo!!

wohoo!!
me..fara hani..sorg yg kuat bebenor tacing..xblh nk tahan perasaan sket..hihi..